Dobre biuro rachunkowe to przede wszystkim indywidualne podejście do Klienta. Podstawą jest tu dobra komunikacja, dlatego też warto wymagać od biura jednego księgowego do stałego kontaktu. Grunt to wdrożony pracownik we wszystkie firmowe detale.

Niczego dobrego nie wróży biuro, w którym rotacja pracowników, bądź stażystów jest duża i tak naprawdę trudno komunikować się z jedną konkretną osobą, znającą charakter firmy i będącą na bieżąco z każdą sprawą.

Development
Design
Marketing
Idea

Istotna jest również duża elastyczność, którą dobre biuro rachunkowe powinno się charakteryzować.

Nasze biuro korzysta więc z wielu form przekazywania dokumentów (e-mail, skan, poczta). Tym samym dążymy do ułatwienia współpracy, którą docenia nasz każdy obecny Klient. Trudno bowiem przewidzieć, czy zawsze znajdzie się czas na wizytę w biurze w obowiązującym terminie. Wynika to często z mobilnego charakteru pracy Klienta.
Dodatkowo zeskanowane wcześniej dokumenty pozwalają niekiedy na szybsze obliczenie podatków.

Dopasowujemy się również przy ustalaniu terminów spotkań, dysponując nie tylko „urzędowymi” godzinami pracy.

Spełniając wymogi prawne, dobre biuro rachunkowe powinno posiadać polisę OC dotyczącą wykonywania działalności księgowej.

Jesteśmy przyjaznym biurem, wychodzącym naprzeciw potrzebom Klienta i oprócz usług księgowych, gwarantujemy Każdemu Klientowi pełen pakiet usług ułatwiających prowadzenie działalności i współpracę z nami.

Tekst przycisku

Kliknij przycisk edytuj aby zmienić ten tekst.

Second text - edytuj aby zmienić ten tekst.